3 Ekim 2008 Cuma

Gızlaç Cavırharmanından Bodurum



Bugün Orman mühendisi arkadaşım Mustafa Karaöz'le Msn'de konuşuyorduk. Kendisi Kızılağaç'lıdır. Kızılağaç'la Bodrum arasında da bir dağ vardır. O dağdan Bodrum'un fotoğrafını çekmiş onu gönderdi bana. Fotoğraf çektiği yerin adı "Cavırharmanı". Fotoğrafın adı da "Gızlaç Cavırharmanından Bodurum." Efendiimm, bunun çevirisini yapıyorum :) "Kızılağaç Gavurharmanından Bodrum"
Fotoğraf için teşekkürler Mustafa şefim :)

Bakın Akçakoca'da Ne Olmuş :)

Bugün halamın kızı Engin'le konuştum telefonda. Engin ve eşi Önder Ankara'da yaşıyorlar. Ve tabi ufaklıklar Ogan ve Ali de var. Aslında bayramın ikinci günü aramıştım ama konuşamamıştım. O gün Akçakoca'ya gezmeye gitmişler. İlke ve Ege (Engin'in ablası Belgin'in çocukları) de onlarla beraberlermiş. Çocuklar deniz kenarından epeyce deniz taşı toplamışlar. Sonra da demişler ki, "biz bunları eve götüreceğiz". Önder de, "bu kadar taşı götürmem" demiş. Çocuklar mırın kırın etmişler doğal olarak. Hatta daha da ileri gitmişler, "taşlar gelmezse biz de gelmeyiz" demişler. Önder de bu duruma çok güzel bir çözüm bulmuş. Demiş ki; "buralarda (sahilde) bir sürü çöp var, çöp toplarsanız ben de bu taşları götürürüm" demiş. Çocuklar da kabul etmişler. Ve bir sürü, poşetler dolusu çöp toplamışlar. İşin garip tarafı ne biliyor musunuz, onlar çöp toplarken, oradaki insanlar onlara sanki uzaylıymış gibi garip garip bakıyorlarmış. Sizce burada bir gariplik var mı, varsa nerede ve kimde?

Böyle güzel bir çözüm bulduğu için Önder'i, bu çözümü kabul ettikleri ve gönülden, seve seve uyguladıkları için çocukları kutluyor ve alkışlıyorum...
.
.

2 yorum:

  1. merhaba mehmet abi ben ege sitene uye oldum siten mutis olmus ve bize ve basimizdan gecenlere yer verdigin icin cooooook tesekkurler vee biliomsn Acakocada as kalsn kavga cikartioduk bir kahveye yolu sorduk her kafadan ayri sesler cikti yok ordn gidilecek yok surdan gidilecek bi adam dio ben 20 yildir burada yasiom oburu dio ben50 yildir burda yasiom nese ortalik biz gidince sakinlesti ama teyzem ablam ben gulmekten koptuk nese herkese slm sole ve kendine iii bak ege ve kiziltug ailesi

    YanıtlaSil
  2. "bize ve basimizdan gecenlere yer verdigin icin cooooook tesekkurler" de ne demek Ege'cim? siz olursunuz da, siz böyle güzel şeyler yaparsınız da ben yazmaz mıyım hiç. Yukarda anlattığın da çok komik ve hakikaten de gülünecek bişey. Ben bu kısmını bilmiyordum, yazdığın iyi oldu...

    YanıtlaSil