13 Aralık 2008 Cumartesi

Şarap Üzerine Bir Radyo Programı : Asmadan Karafa

Evde Şarap grubu moderatörlerinden Memet Karabulut'tan dün aldığım (gruba yazılan) mailde şöyle diyordu Memet Karabulut;

"Artık bir radyo programımız var. Konusu Şarap olan bir radyo programına başlıyoruz… Başlıyoruz diyorum çünkü her ne kadar programı ben gerçekleştirecek olsam da Evde Şarap benim bu konuda en büyük desteğim olacaktır. Şarabı anlamakta aldığım yolda gurubumuzun katkıları ile geldiğim bu noktadan daha ileriye gitmek yine sizlerle birlikte olacaktır. Konu şarap ve şarap kültürü olduğunda bu programda konuşulacak pek çok şey olduğu ortada. Böyle olunca gerek Evde Şarap grubu üyeleri, gerek ise grup dışından pek çok kişi ile bu programı yürütmek gereği var.
.

Programa gerek öneri ve teklif, gerekse konuk olarak katkılarınızı bekliyorum. Bu şekilde şarabın Anadolu’dan çıkarak tüm dünyaya yayılışı, Bağcılık ve sorunları, Türk ve Dünya şarapçılığı, Şarap üretimi ve şarap üretenlerin sorunları ele alındığında, Evde Şarap grubu üyelerinin ilgilendiği konular da bir bir programlara yayılacak. Şaraptan yolu geçen veya şarabın mistik büyüsüne kapılan bağcısından, köşe yazarına, degüstatöründen şarap üreticisine kişilerin seslerini duyurabileceği bir program olmasını düşündüğüm bu programı dinlemenizi, öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
.

Bu Cumartesi yani yarın programın ilki gerçekleşecek. Saat 20:00 – 21:00 arasında Yaşam Radyo 89.4 frekansında olacağım.

Karasal yayın olarak İstanbul çevresine yayın yapan radyoyu internet üzerinden de dinlemek mümkün
http://www.yasamradyo.com.tr adresini tıkladığınızda otomatik olarak açılacak yayından dinleyebilirsiniz. Programın adı "Asmadan Karafa"

Hepimize kolay gelsin.


Saygılarımla
Memet Karabulut "
İstanbul dışında olduğum için internetten dinlemek gerekecekti. Onun için, maili okuduktan sonra hemen internetten yayını kontrol ettim, problem yok(tu). Sonra da, ertesi gün (yani bugün) bir karışıklığa kurban gidip yayın saatini kaçırmamak için, küçük kağıdıma (hani post-it dedikleri şeyler) yazıp bilgisayarın yanına, göz önüne yapıştırdım.
Ve bugün program başladığında kendi yaptığım bir kadeh şarap eşliğinde (bildiğim şeyler olmakla birlikte) can kulağıyla programı dinledim ve bundan sonra da aynı şekilde takip edeceğim. Memet beyi kutluyor, programı(mızı)n uzun soluklu olmasını diliyorum...


.
.

2 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir blog.İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim,
    size de iyi çalışmalar,
    iyi günler...

    YanıtlaSil