14 Mayıs 2010 Cuma

Sevimli Konuğumuz Minik Tavşan



Bugün Baba bağcı ve bağcı Erdal bağda çalışıyorlardı. Bağda küçük bir de misafirimiz varmış. Minik bir tavşan. Vakit öğleye doğruydu, Erdal onu yakalamış, eve getirdi. Önce sevdim sonra da benim odamda misafirim oldu. Çok ama çok sevimli bişey. Küçücük yavru bir tavşan. Annesi vardı da oralarda mıydı, yoksa annesini kaybetmiş miydi bilemiyoruz. Ona marul verdik, su verdik ama onlara pek itibar etmedi. "Acaba süt mü içer" dedik. Eğer verdiklerimi yeseydi ona biz bakacaktık. Sonra onu tekrar geriye bırakmaya karar verdik. Eğer annesi yaşıyorsa oralara gelip onu bulacaktır. Eğer yaşamıyorsa ya da yaşıyor ama onu bulamazsa bir şekilde başının çaresine bakmak zorunda. Akşam vakti biz bıraktıktan hemen sonra oradaki ağacın dibindeki yeşilliklerin arasına girip saklandı. Akşam köpekleri de bağladık, bağın oralara falan gidip onu bulup sıkmasınlar diye. Ama yine de aklım onda. İnşallah hayata tutunur. Yolun açık olsun minik tavşancık..



Minik tavşan benim kucağımda. Son bir defa daha sevdim ve sonra koyuverdik, gitti. Onun bir çok fotoğrafını çekmek istemiştim aslında ama, fırsat olmadı. Akşam vakti bir kaç fotoğraf çekebildim, o kadar. Tekrar güle güle minik tavşan...
.
.

6 yorum:

  1. mecbur kendisi tutunacak hayata. umarım becerir :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de öyle olmasını umuyorum. Ama aklımdan da çıkmıyor. "Acaba nerden su bulup da içecek" diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Sanırım en doğru karar bırakmak olmuş. Güçlü olan ayakta kalacak...Yanlız çok tatlı ya :)

    Tarım çalışıyorum. Çok sık bakamıyorum. Kusura bakmayın. :)

    YanıtlaSil
  4. Evet, güçlü olan ayakta kalacak. Tabi o da nereye kadar :) Bu da başka bir konu aslında. İnşallah bizim küçük tavşancık ayakta kalır...

    Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.

    selamlar..

    YanıtlaSil
  5. onlar kendilerini korurlar benimde bahçemde bu aralar kablumbağa lar var köpekler bir şey yapmasın diye bir süre köpekleri bağlıyorum şimdiye kadar bir olay olmadı..

    YanıtlaSil
  6. Umarım bizim minik tavşan da başının çaresine bakabilmiştir :)

    YanıtlaSil