3 Ekim 2009 Cumartesi

Arkadaşım Mehmet Ali Kaptan



M.Ali Kaptan web sitemi görmüş ve bana mail yazmış(tı). Sanırım 3 yıla yakın bir süre önceydi bu. Ve böylece tanışmıştık. Mali bir mavi yolculuk kaptanıymış. Tekneyi karaya çekip bakıma aldıkları kış sezonunda, teknede çalışırken çelik halatın kilidi açılmış ve yüksekten düşme sonucu omurga kırığı meydana gelmiş. Gerisi malum :)

Tanıştığımız günden beri Mali kaptan beni Datça'ya davet eder, ben de hep niyet ederim ama bir türlü eyleme dönüşmezdi, hala da dönüşemedi. Ben de kaptana derdim "gel" diye. Kısmet bugüneymiş (yani dün, 02.10.2009). Kaptanın bir misafiri geleceği için, Bodrum Milas havaalanına onu almaya geldiler, gelmişken de bana uğradılar. Komşusu Tarık abiyle beraber geldiler. Çok fazla vakit yoktu ama, olduğu kadar artık =:)
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder