14 Nisan 2016 Perşembe

My Way / Garova Bağ Yolu(m)

Bu yolu da, bu yolda olmayı da çok seviyorum. Tam buranın dokusunu yansıtıyor. Etrafında başta incir ağaçları olmak üzere, diğer ağaçlar, bir tarafında bağ, hemen yolun kenarında kuru taş duvarlar... Tıpkı, Ege'de bir yerin olması gerektiği gibi... Buradan bağı izlemeyi, buradan etrafı izlemeyi, buradan kuş seslerini dinlemeyi, dedim ya, burada olmayı seviyorum...

Ve bu kocaman Palamut ağacı, sen buraya ne çok yakışıyorsun bir bilsen... Kendin ayrı bir güzelsin, gölgen ayrı bir güzel... İyi ki varsın, iyi ki burdasın... Ve ben, iyi ki senin gölgendeyim...

7 yorum:

  1. Harika bir fotograf - Harika bir yer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Annie, hani, benim yolum diye demiyorum ama, ben de öyle düşünüyorum :) Görüşmek üzere, selam ve sevgiler...

      Sil
  2. Merhaba.... çok güzel fotograf ve tabiiki herzamanki gibi yaziniz ile çok güzel anlatmissiniz. Dogada olmak çok güzel.
    Bir gün.... hayal ya.... bir gün oralara tekrardan gelmek istiyoruz :-) bakalim o gün ne zaman olacak. Cevat bey in Cango su ile de tanismak istiyoruz... bakalim. Güzel günler dileriz.
    Özgür ve Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özgür ve Hülya, inşallah bu tatilinizi yakın zamanda gerçekleştirebilirsiniz ve tekrardan görüşebiliriz... Cango ile de tanışırız :) Ben de size güzel günler dilerim... Görüşmek üzere... Selam ve sevgiler...

      Sil
  3. Huzur veren bir fotoğraf ,burdan bile hissedilebiliyorsa,o yolda olmak son derece keyiflidir.Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, kesinlikle haklısınız... Burada olmayı çok seviyorum. Selamlar...

      Sil
  4. Beautiful Old Tree, so magnificent!
    Thank you
    Bren
    Drinking Straw Reviews

    YanıtlaSil