7 Mart 2013 Perşembe

Günün Fotoğrafı: Asmadaki Kedi

Birçok fotoğraf çekiyorum. Bunların içinden beğendiğim, güzel fotoğraflar oluyor ama bir yazıya konu olmadan bilgisayarın hafızasındaki dosyalardan birinin içinde bir yerlerde öylece kalıyorlar. Sanırım arada bir onları "günün fotoğrafı" adı altında, fazla uzun uzadıya bişeyler yazmadan paylaşmak hiç de fena olmayabilir...  

Ben ne zaman bağda, bahçede gezmeye çıksam kedi de benimle gelir. Çoğu zaman da, ben bağda ne kadar kalırsam kalayım, ben dönmeden eve dönmez, yanımdan ayrılmaz... Daha yavru sayılır. İki - üç aylık kadarken iltica etti bize. İlk önceleri "Kara Kız" demiştim biraz. Şimdi "Binnaz" diyorum  ama o yine de en çok "gel pisi pisi.." dememize itibar ediyor.

Erdal bağda çalışıyordu, ben de onun yanına gidiyordum. Beni dışarıda ve bağa doğru giderken görünce, her zaman yaptığı gibi kedi hemen koşup geldi yanıma. Ben bağda Erdal'ın yanındayken bir ara baktım asmanın üzerine çıkmış, bir güzel de oturmuş, arada biraz uyukluyor. Fotoğrafı çekilmez de ne yapılır...   

9 yorum:

  1. :-) sanirim kedi sizin.
    Ne kadar iyi karakteri varmis, bu tür davranislar genelde köpeklerde görülür.
    Iyi etmissiniz bu güzel anin fotografini çekmissiniz. Gelecekteki fotograflarinizi bekliyoruz ;-)
    Hülya ve Özgür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hülya,
      Evet, bizim kedi. Ama daha çok benim :)
      Sevimli bir kedi ama, bundan daha da önemlisi, dediğin gibi, hakikaten iyi karakterli bir kedi...
      Özgür'e ve sana çok selamlar, sevgiler...

      Sil
  2. Mehmet Bey Merhaba,
    Bu bir bekçi kedisi bence..))
    Maşşallahı var çok da sevimli kendisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mine hanım,
      Evet, sanırım bekçilik var onda. Avcılık da var. Hem de sevimli... :)

      Sil
  3. merhaba bizim iki asmamiz var tam ne zaman budaniyor asma.
    ayla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asma, yapraklarının tamamının dökülmesinden itibaren filizlenme başlangıcına kadar budanabilir. Ama her halukarda filizlenme başlamadan budama işlemi bitirilmelidir. Bu zaman aralığı da farklı iklimlere göre biraz değişiklik gösterir. Biz burada Ocak ayı ortalarında başlar, Şubat ayı sonlarına doğru bitiririz.

      Bir başka ifadeyle, asmalara su yürümeden budama bitirilmelidir. Yoksa, kesilen yerlerden normalden daha fazla bitki özsuyu akar, bu da istenmeyen bir durumdur.

      Sil
    2. evet bilmeden bidamaya kalkistik ve sizin bahsettiginizbitki özsuyu damlamaya basladi.
      cok tesekkür ederim bilgilendirdiginiz icin.
      ayla

      Sil
  4. evlat edinmiş sizi :)
    benimki de beni evlat edindi oradan biliyorum.
    akşam geç gelince vır vır vır çenesinden durulmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "geç geldin vır vır'ı"
      sizinki de iyiymiş Nalan hanım... :))

      Sil