18 Ağustos 2008 Pazartesi

Ziyaret, Çiftliğin Yeni Üyesi ve Karpuz



Öğleden sonra planlanmış bir işim yoktu, bir kaç e-posta yazmıştım sonra biraz kitap okuyup hava serinleyince de dışarıya çıkmayı planlıyordum. Derken dışarıda bir araba sesi duydum. Arabadan inenler de "Mehmet Vuran'la görüşmek istiyoruz" diyorlardı. Dışarıya çıktım ve tanıştık. Evde Şarap grubundan Erol Yücesan bey ve dünürü Osman bey gelmişler. Torba'da tatildelermiş ve beni ziyaret etmek istemişler. Çok da iyi etmişler. Erol abi ve Osman beyle tanıştığıma çok memnun oldum...



Bu yakışıklının adı da Çağlar. Şu an bir günlük bile değil. Henüz yarım gün yaşında:) Kaç gündür doğumu bekleniyordu. Yani gününden epeyce geçmişti. Nihayet dün sabaha karşı doğdu. O saatte de Çağlar gelmişti buraya. (Çağlar, Bodrum'daki Orfoz'un işletmecisi http://www.orfoz.com/) Marmaris'e ailesinin yanına gidiyor haftada bir defa. Giderken de bizim üzümlerden götürüyor. Sabah da üzümleri almak için uğramıştı. O gittikten biraz sonra doğduğu için yeni doğan bu erkek buzağının adını da Çağlar koyduk :) Çağlar, umarım bir sakıncası yoktur arkadaşım :)



Burada yerel meyve sebze çeşitlerimizi arada bir de olsa tanıtmaya gayret ediyorum. İşte bunlardan biri de, yerel karpuz çeşitlerimizden olan "Kadın Budu Karpuzu". Dışı beyaz ve koyu yeşil olmak üzere iki çeşidi vardır. Fotoğrafta da görüldüğü üzere, şekli ince uzundur. Çekirdekleri kocamandır ve çekirdek sayısı da fazladır. Tadı da güzeldir...
.
.

3 yorum:

  1. Oğlunuz Çağlarınızı güle güle büyütün.

    karpuzun tadıda nefisdir herhalde..

    YanıtlaSil
  2. Çağlar'a nice yıllar diliyoruz. Doğumgününde pastayla gelebiliriz...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Ferhan hanım. Evet haklısınız, tadı güzel :)

    Teşekkürler Tijen hanım. Doğum gününü beklemeye ne hacet, öyle de gelebilirsiniz...

    YanıtlaSil