2 Ağustos 2008 Cumartesi

Çağatay Ergenekon'un Ziyareti



Evde Şarap grubundaki yazışmalardan ve http://www.ergenekonbaglari.com/ internet sitesinden gıyaben tanıdığım Çağatay Ergenekon, yaklaşık bir buçuk ay önce bir mail göndermiş ve böylelikle sanal alemde tanışmıştık. İlk Bodrum seyahatinde de ziyaret etmek istediğini ve yüz yüze tanışmak istediğini yazmıştı. Buna, ben de çok memnun olacağımı söylemiştim.
Ve bugün; dün akşam saatlerinde Bodrum'a gelen ve bugün akşamüzeri feribotuyla da Datça'ya geçecek olan Çağatay, Bodrum'daki bu bir gününün yarısını, bizim köye (hem de ters bir güzergahtaki bu köye) gelmek için ayırmış oldu. (bu arada, ilk mailden sonra onun teklifi üzerine sizli bizli konuşmayı kaldırmaya karar vermiştik, onun için ben ona Çağatay diyorum). Çağatay'la hoş beş derken, sohbete daldık. Vakit kısıtlı, sohbet hoş ve koyu. Zaman zaman başka konulara geçişler yapsak da, ana konu malum:) Keşke eşi Şeyla hanım ve oğulları Emir de olsaydı. Umarım bir gün onlarla da tanışırız. Bu güzel sohbete bir Şiraz tadımı da eşlik etti. Sonra bu günün anısı için fotoğraf çektirdik. Ardından da Çağatay'ı uğurladık. Tanıştığımıza çok memnun oldum Çağatay. Tekrar görüşmek üzere. Güle güle...
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder