29 Ağustos 2008 Cuma

Ayhan Güleyen, Rıdvan Dursun ve Haluk Bermek'in Ziyareti



Dr. Ayhan Güleyen ile Mayıs ayında İzmir'de Evde Şarap grubunun tadım toplantısında tanışmıştık. Daha önce de adını Evde Şarap Grubu Amatör şarap yarışması ve etiket yarışmasında aldığı derecelerden dolayı (şarapta birinci, etikette ikincilik derecesi) ismen tanıyordum. Bir de İzmir'deki toplantıda durup dururken bana "yaa hocam sizle aynı masada olmak ne büyük şeref" demiş ve beni çok utandırmıştı :)

Daha önce Rıdvan abinin katıldığı toplantıda da beni ve bağımızı ziyaret etmek istediğini söylemiş Rıdvan abiye. Geçen Pazartesi günüydü sanırım Rıdvan abi aradı ve Ayhan Güleyen'in ayın 29'unda geleceğini ve beni de ziyaret etmek istediğini söyledi. Bugün, Ayhan Güleyen, Rıdvan abi ve Haluk abi (ki kendisinden bundan sonra "Kanka" olarak da bahsedilecektir) öğleden sonra geldiler. Önce içerde sohbet ettik biraz. Sonra bağı dolaştık ve aynı zamanda sohbet etmeye devam ettik. Sonra da şarap tattık (ve içtik tabi). Bu şarap Ayhan Güleyen'den de geçer not aldı :)

Hem bağın içindeki hem de şarap içerkenki sohbetimiz esnasında her telefon çalışında "aha da hanımdan fırçayı yedik" diyerek sohbetimize devam ettiğimizi de not olarak buraya düşmeliyim:) Bu güzel sohbeti ha bitirdik, ha bitireceğiz derken (bu sohbet biter mi hiç, kestik diyelim), gün de batmak üzereydi onları uğurladığımda...

Arkada (çok belirgin olmasa da) görünen üzümler, Adakarası üzümleri. Sanırım bir hafta kadar daha bekleyecekler.
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder