27 Kasım 2008 Perşembe

Lorch, Weingut-Mohr'dan Güzel Bir Haber :)

Almanya, Ren Nehri (Şarap) Bölgesinde, Lorch'daki arkadaşımdan aldığım mail;

Merhaba,
................
Haftasonu tadım* güzel geçti, insanlarla sohbet, kendini tanıtma güzel bir şey, her ne kadar Jochen kadar bilgim olmasa da. Stand komşum çok bilmiş bir Cekoslavakyalıydı!!! Almanya´da Sommeliere deniliyor. Hani şarap eğitimi alıp, restoranlarda bunu öneren insanlar. Kısaca böyle açıklaması. Neyse biraz ukala bir tipti, ama takan yoktu. Ortam çok iyiydi. Ev sahipleri, yani marketin sahipleri genç bir gruptan oluşan bir ortaklar topluluğu ve bizim şarapları çok beğeniyorlar.

Ha bu arada Jochen´in -şampanya ayarında- köpüklü bir şarabı "Sekt", ünlü bir şarap dergisinde en iyilerden biri ödülünü aldı. Büyük bir resim uzun bir yazı, Noel öncesi için iyi bir reklam oldu bize. (Bu habere, sanki benim şarabım ödül almış kadar sevindim. Sizi ve Jochen'i kutluyorum - M.Vuran)

* Cumartesi günü bir Şarap Marketinin Noel öncesi bir bayramı var. Orda bizim de şarabımız satılıyor, ben de standda şaraplarımızı ikram edeceğim.
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder