13 Eylül 2011 Salı

Amerika Açık (US Open) 2011, Roger Federer ve Roger Federer İmzalı Orijinal Raket Boyutlarında Çikolata

2011 Amerika Açık Tenis (US Open) turnuvası sona erdi. Akşam saatlerindeki maçları seyrettim, gece seyrettim, uyudum uyandım yine seyrettim. Velhasılı seyrettim de seyrettim... İlk başlarda Marsel'le heyecanlandık biraz. Sonra da beğendiğim tenisçileri takip etmeye devam ettim. Güzel maçlar oynandı. Kadınlarda Serena Williams ve Samantha Stosur finali oynadılar. Grand Slam tecrübesi ve bu turnuvadaki form durumuyla Serena'nın kazanacağını düşünüyordum ama finali Stosur kazandı. Erkeklerde ise finali 1 numara Novak Djokovic ile 2 numara Nadal oynadılar. Djokovic rüya gibi bir bir sezonu US Open'ı kazanarak devam ettirdi. Grand Slam'ler bitti ama tamamladı demiyorum çünkü sırada sezon sonu Masters turnuvası da var.

Turnuvanın en güzel ve dramatik maçlarından birisi yarı finaldeki Roger Federer-Novak Djokovic maçı idi. Çok güzel bir maçtı. Büyük zevkle ve Federer'i tutarak izledim. Federer ilk iki oyunu aldı, üçüncü oyunda iki defa maç puanı oynadı sonra da maçı 3-2 kaybetti. Burada seyircinin halt etmesi de var biraz diye düşünüyorum. Desteği abarttılar biraz, maç puanlarına ekran başından ben konsantrasyon sağlayamadım, Federer için de böyle gibiydi. Sonuçta ekselansları çok dramatik bir şekilde elendi. Ve sanki maçı ben kaybetmiş kadar üzüldüm...



Daha önceki bir yazımda bana hediye olarak getirilen, limitli sayıda üretilen orijinal raket boyutlarında ve Roger Federer imzalı bir İsviçre çikolatasını yazmıştım. Büyük olduğu için bir dolabı bu rakete ayırmıştık. Geçen Bayramda da açtık. Çikolatalığının güzelliği bir tarafa, görünüş olarak da çok güzeldi. Kıyamıyor insan. İstemeye istemeye de olsa bu raketi kırdık, gerisi malum :)

Raketi getiren Dr Rolf Sigg ve eşi Dürdane hanım arkadaşlarıyla bize uğradılar bugün. Sohbetimiz esnasında Dürdane hanım, "Bodrum'da aldığımız evi yaptırıyoruz, garajdan yukarıya bir asansör olacak, Mehmet bize geldiğinde bu asansörü kullanır, iyice yaşlanınca da biz kullanırız diyor Rolf" dedi. Ne diyebilirim ki, çok teşekkürler...

Gelmeden önce İsviçre'deki hobi bağının Riesling üzümlerini toplayıp fermentasyona bırakmış. Fermentasyonu oğlu takip ediyormuş. Bu yıl üzümleri biraz erken toplamışlar. Bizde de tam tersi :) Orada üzümlerinin çok fazla şekerlenmediğini, eğer şeker biraz daha yükselsin diye beklerlerse asidin düştüğünü söyledi. "Beyazda asit çok önemli, tanensiz bir kırmızı neyse, asitsiz bir beyaz da odur" diyor. Aklın yolu bir tabi...



Yeğenler, kuzenler, orijinal raketler ve çikolata raket.

2 yorum:

  1. Cikolataniz afiyet olsun :)
    Bence cok iyi ifade etmissin, Mehmet, seyirci destegi cok fazlaydi, ben de Djokovic alsin istedim inatla...P-O da kizdi Federer'e nasil verir maci diye :)
    Sevgi ve selamlar, Söderling-Borg-Wilander'in memleketinden :))))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler :)
    Evet yenilmesinde seyircinin aşırı desteğinin rolü vardı. Aynı şeyi gözlemlemişiz :)
    Küçük tenisçimize çok çok selamlar ve sevgiler. Ve tabi ki sizlere de.
    Hadi bakalım çok iyi çalışsın, böyle böyle başlıyor bu başarı hikayeleri. Onun ismini de bu saydığınız isimlerin yanında görelim...
    Bodrum'dan selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil