17 Ocak 2009 Cumartesi

Küçük Bir Şarap Tadımı ve Tanışma

Bugün (yeğenim) Müge'nin Bodrum'da bir deneme sınavı vardı. Biraz heyecanlıydı ama arkadaşlarını görünce heyecan falan kalmadı. Onu sınava götürdük hep beraber. Hem biraz gezeriz, biraz da alışveriş yaparız dedik. Hal böyle olunca, benim önemli uğrak yerlerimden birisi olan Metro'ya uğramadan da olmuyor tabi ki. Elektronik dahil bir çok şeyi orada bulabiliyorum ve çok büyük ve geniş olduğu için tekerlekli sandalyeyle gezmesi de kolay ve güzel oluyor. Üstelik şarap reyonu da büyük ve güzel :) E daha ne olsun...



Şaraba verdiği önem için ve böyle güzel bir şarap reyonu oluşturduğu için Metro'ya teşekkürler...

Metro'ya girer girmez, dahili anonstan şarap reyonunda iki şarabın tadımının olduğu anons ediliyordu. Bunu duyunca bir an Erdal'la göz göze geldik. Zaten oraya uğrayacaktım ama, bu anonstan sonra rotayı hemen o yöne doğru çevirdim. Tadımı yapılan şaraplar; Terra California Zinfandel 2006 ve Two Oceans Zinfandel 2007 idi. Önce Two Oceans'ı sonra Terra Zinfandeli tattım. Terra Zinfandeli daha önce de tatmış ve bunu yazmıştım zaten. Ben bu iki şaraptan Terra Zinfandeli beğendim.
Bu tadım esnasında, şarap reyonunun sorumlusu Ali beyle tanıştık, biraz da sohbet ettik... .
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder