12 Haziran 2010 Cumartesi

Erhan ve Füsun Yürüt Gerçekten Bodrumlu Oldular

Erhan ve Füsun Yürüt'ün Bodrumlu olmalarında benim de etkim varmış. Öyle diyorlar kendileri. Emekli olduktan sonra nereye yerleşelim diye düşünürlerken ve Bozcaada gibi seçenekleri değerlendirirlerken, bir gün benim web sitemi ve oradaki fotoğrafları görmüşler ve "biz Bodrum'a, Pınarlıbelen köyüne yerleşeceğiz" demişler. Epey bir zaman gelmelerden gitmelerden sonra nihayet Pınarlıbelen'de değil ama Kızılağaç'ta bir yer sahibi oldular. Hayırlı ve de uğurlu olsun...



Bugün ziyaretlerine gitmek için Erhan abiyi aradığımda, Evde Şarap grubunun Antalyalı üyelerinden Dr. Mustafa Temimhan'ın ve Osman (Sır) beyin de orada olduğunu söyledi. Başka birisi olsaydı, misafir misafir üstüne olacağından gitmezdim ama, misafir Mustafa bey olduğu için gittim. Ne de olsa yabancı sayılmaz. Daha önce yüzyüze tanışmamış olsak da Evde Şarap grubu yazışmalarından bir aşinalık var(dı). Demek ki tanışmak da nasipmiş...
.
.

6 yorum:

  1. Anlatım şeklinizi çok seviyorum,herşeyi en ince ayrıntısına kadar yazıp bilgi vermekten çekinmiyorsunuz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok teşekkür ederim.
    Sonraaa, anlatım konusuna gelince;
    bişeyi anlatıyorsanız eğer, yarısını havada bırakmamak lazım değil mi :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Millet hala bıkmadı bloglarda çoluğnu çocuğnu kocasını övüp durmaktan. Azda dünyaya şu at gözlüklerini çıkararak bakalım diyen çok az kişi tanıyorum sanaldan.Sizi ve yazılarınızı takip edeceğim.
    Selamlar Ankara'dan.
    Ashley

    YanıtlaSil
  4. :))))

    Teşekkürler Ashley.

    Bodrum'dan (Garova'dan) Selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Geçen gün Erhan'la konuşurken kulaklarınızı çınlattık. Bana da oda yapacaklar, o zaman (yok daha önce de gelirim) tanışıp güzel ev şarapları içeriz umarım! (Yürütler gittikleri yere ışık saçarlar, söylemeden edemedim. Daim olsun ışıkları, sevgileri, güzellikleri.)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Tijen hanım,
    Erhan abiler artık gerçekten buralı oldular. Yürütler'in gittikleri yerde çevrelerine ışık saçtıkları, sevgileri ve güzellikleri konusunda haklısınız, ben de bunun yakinen şahidiyim.
    En kısa zamanda sizle de tanışırız umarım ve hep beraber ev şaraplarımızdan içeriz...
    selam ve sevgiler

    YanıtlaSil