15 Eylül 2008 Pazartesi

Ayaklarım Geri Geri Giderek De Olsa Hastaneye Gittim

Benim durumumdaki birisinin belli periyotlarda (mümkünse dar aralıklı periyotlar) hastaneye gitmesi ve kontrollerini aksatmaması gerekiyor. Demesi kolay da buna uyması o kadar kolay olmuyor her ne hikmetse :)
Mesela ben, epeyce zamandır bunu ihmal ediyordum ve son zamanlardaki bazı küçük sağlık problemleri de bunun üstüne gelince, hasteneye gittiğimde duyabileceklerimden korkmaya başlamıştım. "Mümkün olan en az hasarla atlatsak bari" diyordum. Aslında bu hafta başka programım olmasına ve ona yoğunlaşmak istememe rağmen, Pazartesi kesinlikle hastaneye gidiyorum dedim. Ve bugün gittik. Ciddi anlamda ters bişey çıkmadı. Hiç bişey de yok değil ama, o kadarlık da olacak artık. Bakacağız çaresine. O da nazar boncuğu olsun :)



Saat 17:00 gibi döndük hastaneden. Evin bahçesinde de 6 tane ördek vardı. Türkbükü'nde yazlıkları olan ve ara ara üzüm almak için bağa gelen Osman amcalar, "bizimkiler civcivken ördek almışlardı, şimdi büyüdüler ne yapalım bunları, size bıraksak kabul eder misiniz? Sonra civcivlerinden bi kaç tane verirsiniz yine" demişler. O ördekler işte bunlar. Geldikleri zaman tavuklar acayip korkmuşlar ördeklerden. Horozlar bile korkmuşlar:) Vino durmadan onlara havlamış...
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder