24 Şubat 2010 Çarşamba

Şaşkın Asma Filizi



Mevsimi şaşırmış bir asma filizi. Kısaca "şaşkın filiz" dedim ona. Bütün bağda bunun gibi başka bir tane daha yok. Kendisi de biraz erken açmaya meyilliymiş demek ki, mevsim de bunu anlamış olmalı ki, kandırıvermiş onu :) Ana gövdeden çıkmış ve budanmadan bırakılmış bir daldı bu. Zaten kesilecekti. Eğer kesilmeseydi de çok büyük ihtimalle ömrü olmazdı zaten. Çünkü önümüzdeki günlerde muhtemelen soğuk havalar olacaktır.



Bugün Rıdvan abi ve mimar arkadaşı Emin (Palalı) uğradılar. Epeyce sohbet ettik ve çok güldük...
.
.

2 yorum:

  1. Saygıdeger ve Sevgıdeger Rıdvan abım bana cok guzel bır kısılıkle tanıstırdı Mehmet VURAN la tanıstırdı cok guzel bır gundu hersey ıcın cok tesekkurederım bu arada sarap bır harıkaydı tadı halan damagımda emegıne vede yuregıne saglık
    saygılarımla

    YanıtlaSil
  2. Aynı şey benim için de geçerli Emin. Benim için de çok güzel bir gündü, sohbet güzeldi, çok güldük, eğlendik ve en önemlisi iyi bir arkadaşım daha oldu. Şarabı beğenmene çok sevindiğimi o zaman da söylemiştim, yine söylüyorum :) Yeni şarap ve sohbetlerde görüşmek üzere diyorum...
    bizi görüştürecek bi de proje var zaten :)
    Selam ve sevgiler

    YanıtlaSil