28 Ocak 2010 Perşembe

Şarap Tadım Notları Blogu

İçinde şarap yazıları olan, bağ yazıları olan bloglarımız yavaş yavaş oluşmaya başladı. Benim çok severek takip ettiğim iki blogu tanıtacağım bugün.



Daha önceden web sitem vasıtasıyla mail yoluyla tanıştığımız Umut Özdemir arkadaşımdan yeni bir mail aldım ve böylelikle blogundan da haberdar oldum. "Blogdaki yazılarınızı ilgi ile takip etmeye devam ediyorum. Sizlerden esinlenerek ben de bir blog oluşturdum. Burada kendime ait şarap tadım notlarımı yine kendim için yayınladım." demiş. Ne iyi etmiş... Blog için teşekkürler. http://vinografi.com/ 'u büyük bir ilgi ve merakla ve severek takip edeceğim... Ayrıca, blogun oluşmasına bir parça ben de esin vermişim ya, bu da ayrıca güzel :) Hemen kendime de bir pay çıkarıverdim gibi oldu ya, hadi neyse artık :)



Şarap Oburu sitesi, hem yeni hem eski bir blog. O nasıl oluyor derseniz; daha önce Erkan Şahan, http://www.erkansahan.com/ blogunda şarap da yazıyordu. Daha sonra "ben Âlâ Ukala Şarap Oburu oldum, Bilimum Şarap İtina ile Tadılır" dedi, ee durum böyle olunca da, "bana burası dar gelir" dedi ve şaraplara ayrı bir site tahsis etti. İşte, http://www.sarapoburu.com/ da böylece doğmuş oldu. Çok da "Âlâ" oldu. Ben çok keyif alarak okuyorum...

.

6 yorum:

  1. Sizin yazdığınız her bloğu takip etmeye çalışıyorum,doğru ve güzel insanları izliyoruz sayenizde..
    Nedense şarapla ilgilenen bazı kişiler kendilerini halktan ayrı bir gruba ayırıp pek yüz göz olmuyorlar, onlar daha şarabın adını duymadan yaşarken bu halk bahçesinde asma dikip evde şarap yapıyordu.Şarap içmek güzel bir olgu ama paylaşmasını bilene..

    YanıtlaSil
  2. "Sizin yazdığınız her blogu takip etmeye çalışıyorum, doğru ve güzel insanları izliyoruz sayenizde.." demişsiniz ya, bunlar ne güzel sözler böyle. Çok teşekkürler...
    Ben de siz ve blogunuz için aynı şeyleri düşünüyorum...

    ŞArapla ilgilenen BAZI KİŞİLER hakkındaki düşüncelerinize de katılıyorum :)

    Selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Aman efenim aman :) gözlerim yaşardı kahkaha attım evde :)Umut Bey benzer bir mesaj ile bana da ulaşmış, elimden geldiğince hemen duyurdum bu nefis bloğu :) Asortik Krep her sabah şöyle bir göz attığım bloglardan, Garova günlüğüm vazgeçilmezim :) Umut Bey ise benim şarap dünyasına yaklaşımının çok dışında lakin merakla yeni yazılarını bekliyorum :) Hemen tekrar belirtmek isterim, ben şaraptan anlamam efenim :) Sadece içerim :) Lakin şarap ne güzel birşeydir ki bugüne kadar hep güzel insanlar çıkardı karşıma, aradaki istisnaların nasıl hakkından geldiğimi tahmin edersiniz zaten :) Tez zamanda Bodrumda görüşmek, nefissss şaraplarınızdan tatmak, pardon içmek, yok olmadı :) sarhoş olmak dileği ile efenim :)

    YanıtlaSil
  4. Blogunuz çok güzel yeni keşfettim.Takip etmeye çalışacağım.Sevgi ve saygılarrrr.

    YanıtlaSil
  5. Hede Hödö,
    tez zamanda Bodrum'da görüşmek üzere efenim :)
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  6. annemineli,
    tanıştığımıza memnun oldum, ben de sizin sitenizi takip etmeye çalışacağım.
    Selamlar...

    YanıtlaSil